Drama Kondominium [RTM]


Drama : Kondominium
Episod : 13 Episod
Bermula : 30 September 2015 (Isnin-Khamis, 1.00 petang)
Siaran : Slot Galeri Famili TV2
Pengarah : -
Penerbit : -
Pelakon : Syazwan Zulkifli, Zul Ariffin, Almy Nadia, Syatilla Melvin, Eina Azman, Riz Amin, Shahrul Kamal dan Dilla Ahmad

Sinopsis Drama Kondominium
Mengisahkan kehidupan penduduk di sebuah penempatan perumahan Kondominium Villa Wangsa Emas milik Muhammad. Cerita bermula, apabila Zura datang dari Pulau Pinang mencari kawannya yang tinggal di apartment ini. Namun kawannya tidak lagi tinggal di sini. Nasib baik Zura terjumpa Malek dan Johan yang sedia membantu. Zura dikenalkan dengan kawan mereka Rozana dan Aiza dan Zura menyewa bersama mereka. Mereka tinggal berjiran bersama penyewa dan pemilik apartment di situ. Pelbagai ragam, kejadian dan permasalahan peribadi dan keluarga terjadi. Setiap permasalahan dapat di tangani dengan adanya semangat kejiranan dan tolong-menolong.

Official trailer Drama Kondominium

Tag : Drama Kondominium

1 comment

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih

Powered by Blogger.