Wednesday, November 20, 2013

Bukan Kerana Aku Tak Cinta [Tamat]



Drama : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
Saluran: Astro Mustika HD 134.
Bermula : 9 Disember 2013
Episod : 60
Genre : Drama Adaptasi Karya E-man Sufi
Fan Page : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
OST : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
PelakonSharnaaz Nelydia Senrose Iqram Dinzly Shahrul Rizwan
Promo : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
Sebalik Tabir : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
Muzik Video : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 
Sinopsis Bukan Kerana Aku Tak Cinta :


JEBAT. Seorang lelaki yang katarsis, berdarah campuran Melayu dan Cina dari jalan hitam kehidupan kepada pencerahan. Tidak pernah terlintas dalam fikirannya untuk jatuh cinta kerana tujuan hijrahnya hanya untuk menuntut ilmu agama dan melupakan kisah silamnya.Sifatnya yang tenang, rajin dan baik hati telah menarik perhatian Mastura, adik ipar kepada majikannya Uwais. Pelbagai cara digunakan oleh gadis itu untuk menarik perhatiannya hingga Jebat naik rimas dan lemas. Walau berkali-kali ditolak, Mastura tidak juga berputus asa. Dia tidak pernah menyangka gadis cantik,kaya dan bijak seperti Mastura terpaut hati kepadanya, seorang lelaki biasa yang tidak begitu tampan kerana mempunyai parut di bahagian matanya. Mereka umpama The Beauty and The Beast.“Kau tak malu ke nak bersuamikan lelaki yang tak ada apa-apa?”“Nak malu apa? Bagi Mas, abanglah yang paling handsome. Bagus juga parut tu… Tak adalah perempuan lain nak rebut abang daripada Mas, kan? Biar Mas sorang aja yang tahu menilai betapa kacaknya abang di pandangan Mas.”Namun mampukah rumah tangga yang dibina bertahan?Masih adakah cinta dan kesetiaan dalam hati Mastura apabila mengetahui rahsia sebenar yang Jebat ialah  bekas ketua kumpulan gengster!Sementelah pula lelaki dengan sejarah hitam sebegitu bukanlah suami impiannya.

[Admin tidak merekod,memuat naik,memiliki semua video dibawah.Video hanya diembed daripada website www.dailymotion.com.Jika anda mempunyai apa apa isu mengenai copyright video dibawah ini sila berhubung dengan website tersebut.Video boleh dihapuskan serta merta tanpa sebarang notis oleh website tersebut]

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 1
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 2

Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 3
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 4
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 5
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 6
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 7
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 8
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 9
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 10
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 11
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 12
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 13
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 14
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 15
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 16
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 17
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 18
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 19
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 20
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 21
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 22
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 23
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 24
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 25
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 26
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 27
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 28
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 29
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 30
Sorry..Content deleted
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 31

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 32

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 33

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 34

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 35

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 36

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 37

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 38

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 39

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 40

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 41

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 42

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 43

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 44

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 45

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 46

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 47

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 48

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 49
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 50
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 51
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 52
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 53
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 54
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 55
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 56
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 57
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 58
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 59
Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episod 60

Kredit kepada : dfm2u | kepala bergetar ].Sila ke website mereka untuk lebih banyak drama dan siri tv.

Reactions:

12 comments:

Erniati Mohd Tabah said...

hai admin. saya nak tanya. ada tak video di sebalik tabir drama bukan kerana aku tak cinta ni yg dah tayang kat astro mustika hd tu? kalau ada, share la dgn yg x da astro mustika hd ni. tq admin. :)

mediav89 said...

Tak adala.Admin tak rekod dan upload video.Cuma share video.Kalo ada org upload admin share ok. :)

Erniati Mohd Tabah said...

owh mcm tu yah. x pa. tq admin. sbb bg respon. :)

Anonymous said...

admin,nape episod 4 x upload??

mediav89 said...

Baru boleh share sebab da ada di website dailymotion.com...Admin tak upload video,,,huhu

Anonymous said...

Dh ad episode bru ke?

Anonymous said...

Episod Y bru ke ni???

mediav89 said...

Untuk pengetahuan semua admin hanya letak 3 episod paling latest je..yang sebelum tu delete..nanti berat loading nak masuk page..utk full episod boleh ke link bawah.. TQ

Aji Azman said...

Ep 16 plez ..

Anonymous said...

K

HD Movie Web said...

thanks for sharing :)

Faridd Bumiputera said...

Episod 40 blm ade lg ek?

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: mediav89@gmail.com

Our Team Members